Skrevet af Machaku
on Ons 9 nov - 19:25
Skrevet af Suigetsu
on Tors 10 nov - 7:38
Kontakt HidanLUK
Skrevet af Hidan
on Tors 10 nov - 13:33
Skrevet af Anguis
on Tors 10 nov - 13:38
Og jeg håber at vi snart ser Tobi's identitet
Skrevet af Machaku
on Tors 10 nov - 13:49
Citat fra Wikipedia :PAs the five Kage resume their battle against the real Madara, Tobi while en route with his Six Paths of Pain runs into Killer B and Naruto, and is subsequently headbutted by the latter upon their encounter cracking his mask somewhat in the process.
Kontakt Jirai-yaLUK
Skrevet af Jirai-ya
on Tors 10 nov - 15:25
Machaku skrev:Citat fra Wikipedia :PAs the five Kage resume their battle against the real Madara, Tobi while en route with his Six Paths of Pain runs into Killer B and Naruto, and is subsequently headbutted by the latter upon their encounter cracking his mask somewhat in the process.
Wikipedia ved ligeså lidt som os andre Machaku :)
Det er almindelige mennesker der skriver der. Jeg har endda selv gjort det.
Kontakt Jirai-yaLUK
Skrevet af Jirai-ya
on Tirs 24 jan - 16:02
Tobis plan er som sagt at han forsøger at gennemføre "moons eye-planen". Det kan man vel sagtens betegne som at hans uchiha øje spejles i månen?
Men det er nok for langt ude.
Kontakt NoesmosLUK
Skrevet af Noesmos
on Tirs 24 jan - 16:10
Kontakt Jirai-yaLUK
Skrevet af Jirai-ya
on Ons 22 feb - 16:36
Jeg kan ikke finde ud af om Kabuto bare kommenterer på det eller i virkeligheden bekendtgør for os læsere at han selv har implementeret Hashiramas DNA i Madaras Edo Tensei krop.
Hvis det IKKE er Kabutos værk, skyder det halvejs min teori ned. Tobi er set miste hænder og arme flere gange og benytter Izanagi. Måske han virkelig er Madara?
Jeg kom også til at tænke på, der er flere der har lagt mærke til at Tobi aldrig slukker sin Sharingan og at dette måske var et "clue" om at det ikke er hans egne øjne (ligesom Kakashi) og at det dermed ikke er Madara. Men vi ved jo at Madara fik eternal mangekyo sharingan da han fik hans brors, Izunas, øjne. Med et sharinganlys der aldrig slukkes og en skrøbelig krop, som han er kendt for at have, hvorfor så slukke sin sharingan, hvis det skærper hans sanser. Med Sharingan øjne kan han næsten umuligt fanges i overraskelsesmomenter.
Det irritere mig. Jeg var næsten sikker på Tobi ikke var Madara, men lad os nu se :)
Skrevet af Suigetsu
on Ons 22 feb - 16:56
Så nej, der er under ingen omstændigheder den mulighed, at Tobi er Madara alligevel.
Og til det med hele tiden at have sharingan: Bare fordi vi aldrig har set hans øjne uden Sharingan betyder det ikke, at han altid har den aktiveret.
Måske er det når han ikke er i kamp eller når han har for lidt chakra og skal hvile sig, at han deaktiverer den, ligesom for eksempel Itachi.
Kontakt Jirai-yaLUK
Skrevet af Jirai-ya
on Ons 22 feb - 17:09
Ja, det kan du da have ret i Suigetsu. Det giver ham også lidt mere badass status når man altid ser ham med hans sharingan. Måske det bare er for effektens skyld. Det er da muligt han slukker den når man ikke ser den.
Men de var tændt (fedt nu snakker vi som om det er et elektrisk værktøj :b) da han snakkede med en bagbundet Sasuke. Og de var tændt da han, Kisame, Zetsu og Taka havde et harmløst Akatsuki møde. De var tændt da han stod ensomt på statuen af Madara ved Valley of the end. Noget tyder altså på at han ikke slukker den. Itachi skulle slukke sin. Han havde jo kun et normalt Mangekyo Sharingan - begrænset anvendelse.
Skrevet af Admin
on Ons 22 feb - 17:35
Kontakt Jirai-yaLUK
Skrevet af Jirai-ya
on Ons 22 feb - 17:57
Desuden havde han jo maske på og når de var samlet var lokationen altid et mørkt skjulested og nogle medlemmer fremstod som hologrammer. Deidara var en højtideligt person og gik kun op i sin kunst og at dræbe Itachi. Han var for snæversynet til at lægge mærke til noget besynderligt ved sin tåbelige makker.
Skrevet af Suigetsu
on Ons 22 feb - 21:07
Og ja, han har den ofte aktiveret, men det er nok mest for effektens skyld, at Masashi viser ham med det. Eller også har han brug for at have det tændt på de tidspunkter. Måske kan han ikke se ordentligt ud af masken hvis han ikke kan se folks chakra? xD
Kontakt Jirai-yaLUK
Skrevet af Jirai-ya
on Ons 22 feb - 21:37
Jeg kan læse mig til at du, ligesom jeg, formoder det er Kagami. Deres hår er bare forskelligt. Kagami ser ud til at have krøllet hår, omend ikke ret meget, mendog en smule mere end Tobi. (Hvorfor kan jeg i øvrigt ikke læse dine "spoiler" kommentarer? Første post*)
Masashi tager nok røven på os alle sammen i sidste ende. Måske er det Hashirama, der har hugget Madaras øjne da han besejrede ham slog et smut omkring frisøren og forsvandt som dug for solen for at planlægge sin storslåede plan. Ved man egentlig hvordan Hashirama døde? Er han død? ;b
Skrevet af Machaku
on Tors 23 feb - 16:30
Skrevet af Suigetsu
on Tors 23 feb - 17:08
Find det sted, hvor der står, at Kakuzu BESEJREDE Hashirama, tak...
Kontakt Jirai-yaLUK
Skrevet af Jirai-ya
on Tors 23 feb - 23:10
Men jeg sagde det nu i spøg. Hashirama er død.
Indeks