Ingen muligheder tilgængelige
Skrevet af Shadow
on Man 20 feb - 14:07
Maruchinu: *sad med lukke øjne i et meget mørkt rum hvor det endeste lys der var kom fra et lille starinlys der stod foran ham og på gulvet lå hans sværd*
Hinata: *gik rundt ude i køknet og lave mad*
Maruchinu: *lukke stille øjne op* Blaze *på et splitsekunt havde han taget sit sværd og skåret lyset over som langsomt faldt til jorden mens hans sage* Blaze hvad har du gang i
Hinata: *gik forbi hvor Maruchinu trænte med noget vaske tøj og kunne hører hans stemme men kunne ikke hører hvad han talte om og banke på* er der noget galt Maru
Maruchinu: *åbner døren* lytter du ved døren
Hinata: nej nej *kunne se at der ikke var andre i rummet ind Maruchinu* er du okay
Maruchinu: jeg har det fint bare lad mig værer i frad okay *lukke døren igen*
Hinata: o.. okay *gik vider men bliv ved med at værer bekymert for Maruchinu* Maru
Skrevet af Blaze
on Man 20 feb - 17:19
Blaze kom løbende hen mod Maru, og smilede glad. "Hey Maru, hvad sker der?" råbte han glad, og prøvede at undgå lysten til at følge efter Shini. Han blev overrasket da han så pigen. Han piftede for sjov. "Har du scoret en pige, Maru?" spurgte han glad.
Skrevet af Shadow
on Man 20 feb - 19:57
Maruchinu: Bla.. Blaze *vente sig om*
Hinata: *kaste en sten efter Blaze*
Maruchinu: hvad laver du her Blaze hvordan fandt du her hen du har da ikke været her før
Skrevet af Blaze
on Tirs 21 feb - 7:32
"Jeg tænkte bare at jeg ville hilse på en gammel ve..." pludselig blev han afbrudt af en sten der ramte ham i hovedet, så han faldt sammen. Han rejste sig og løb hen til pigen. "Hvad tror du det er du laver?!" spurgte han irriteret.
Skrevet af Shadow
on Tirs 21 feb - 7:45
Hinata: *rekker tunge af Blaze*
Maruchinu: så er det godt i to *går hen til Hinata og Blaze*
Hinata: *gik om bagved Maruchinu* jeg kan ikke lig ham der
Maruchinu: *tager sig til hoved* Hinata det her er Blaze *pager på Blaze*
Hinata: er det Blaze
Maruchinu: ja Blaze det her er en af mine venner hun hedder Hinata *pager på Hinata*
Skrevet af Blaze
on Tirs 21 feb - 16:00
Først ser Blaze lidt vredt på hende, men hans ansigt ændrer sig og han smiler, og rækker sin hånd hen mod hende. "Hyggeligt at møde dig Hinata" sagde han blidt.
Skrevet af Shadow
on Tirs 21 feb - 18:21
Hinata: undskyl fordi jeg kaste den sten det er rat at møde dig Blaze *rækker sin hånd farm mod Blaze med et smil*
Maruchinu: Hinata går du ind og laver lidt mad jeg er ved at blive sulten hvad med dig Blaze bliver du og for lidt mad
Hinata: jeg går igang med det samme *går ind i husset*
Skrevet af Blaze
on Tirs 21 feb - 20:45
"Det kunne vel ikke skade med lidt mad...Jeg har ikke spist i de sidste par dage, jeg har jo været væk i tre år. Hvad med dig Maru, hvad har du puslet rundt med de sidste par år?" spurgte Blaze glad.
Skrevet af Shadow
on Tirs 21 feb - 21:08
Maruchinu: *ser op på himlen* masser af ting *lukke øjne og kigger så på Blaze igen* lad os gå ind
Hinata: *er ved at dække op til dem alle*
Maruchinu: er der snart ved at værer mad Hinata
Hinata: ja om to minuter
Maruchinu: bare sit dig jeg skal lige noget først *går ind i et rum ved siden af*
Skrevet af Blaze
on Ons 22 feb - 7:20
Blaze satte sig roligt, men så snart Maru var gået, fik han et vildt blik i øjnene. *HVad er det jeg laver? Jeg skulle jo finde Shini* tænkte han, men prøvede at skjule det så godt han kunne.
Skrevet af Shadow
on Ons 22 feb - 8:09
Hinata: *satte noget mad fram* du skal bare begynde at spise *sidder sig ned og tager noget mad og begynder at spise*
Maruchinu: *sad inde i rummet ved siden af hvor han fandt en bog farm* hm *tager den med ind til de andre og sidder sig til at spise mens han læste sin bog*
Skrevet af Blaze
on Ons 22 feb - 15:41
Blaze tog lidt af maden, men lagde ikke rigtig mærke til hvad han spiste. *Jeg må blive meget stærkere, hvis jeg skal kunne hamle op med Shini* Han rejste sig og så på Maruchinu. "Skal vi ikke tage en træningskamp, for at se hvor meget vi har udviklet os den sidste tid?" spurgte han friskt.
Skrevet af Shadow
on Ons 22 feb - 18:38
Maruchinu: *lukker bogen* hmm *ser op på Blaze* det kan vi da godt
Hinata: *tager maden væk og begynder at vaske op*
Skrevet af Blaze
on Ons 22 feb - 19:52
Blaze går udenfor og strækker lidt ud. Han aktiverede sin Byakugan, og ventede uden at sige en lyd. "Du starter, Maru" hviskede han lavt.
Skrevet af Shadow
on Ons 22 feb - 22:17
Maruchinu: *går med ud og strækker også ud inden han starter* ok *satte sig på hug og satte så af med en så store fardt at det var sværet at følge med på et splitsukunt stod han lige foran Blaze og slog ud med sit sværd*
Skrevet af Blaze
on Tors 23 feb - 7:44
Blaze trak sit sværd, og blokerede med lethed slaget. Han hoppede tilbage og smilte. "Jeg er vist ikke den eneste der har trænet" mumlede han glad, stillede sig til rette, og huggede lynhurtigt ud mod Maru. "Men du glemmer at jeg har trænet ude blandt dyrene, hvor jeg selv skulle sørge for min overlevelse! Sværdet var dagligdagsbrug, og nu er jeg blevet en mester med det!" råbte han.
Skrevet af Shadow
on Tors 23 feb - 8:00
Maruchinu: *smiler* så du har trænet med dyrene er du så slev blivet lidt af et dyr *blokker hans slag* jeg har trænet ved en mæster i sværd kusten og mit sværd har fleger hemligheder *laver et par håndtegn og et spyd af vand dannes lige bag Blaze som flyver imod ham mens han selv sidder sig på hug igen men danne gang hopper han mod Blaze ben og hugger ud mod dem*
Skrevet af Blaze
on Tors 23 feb - 17:40
Blaze skynder sig at skære spyddet over, og lavede derefter nogle håndtegn. "Gamayu Enda..." pludselig snubler han, men er heldigvis faldet over Maruchinu, men ligger nu i en forsvarsløs positur. "Ikke igen..." mumlede han træt.
Skrevet af Shadow
on Tors 23 feb - 18:54
Maruchinu: *ligger under Blaze men for skubbet ham til side og stillet sig op igen* skal vi stoppe her Blaze *ser ned på Blaze*
Skrevet af Blaze
on Fre 24 feb - 19:48
"Nej! Hvis jeg ikke kan give dig bare lidt modstand, så har alle årene været til ingen nytte!" han rejste sig og var med det samme foran Maruchinu. "Hakke Hyakunijuuhachishou*!" råbte han og slog ind mod Maru.
//*128 hænder//
Ingen muligheder tilgængelige